2013. február 17., vasárnap

#Kritika1

Sziasztook! Megkapta a blog az első kritikáját:) Szerintem összeségében jó dolgokat kaptam:) Köszönöm horan vandaa.:)) <3










Kinézet: Bocsánat a szó használatér... de rohadt jó! A fejléced gyönyörű és a semleges háttérrel tökéletes kontrasztot alkot! Nekem baromira tetszik, vagy 10 percig csak azt bámultam!:D

Történet: Sablonsztori, de annyira jól írod, hogy nem érdekelt. Tetszik! És ha egy tanácsot megfogadsz: Ne, ismétlem NE Harryvel jöjjön össze Alice, mert az úgy már végképp sablonos lenne. Vedd elő valamelyik másik fiút, akiről kevés blog szól, mondjuk Liam vagy Niall és az úgy érdekes lesz! Nem baj, ha a blogodban nincs benne Danielle vagy Perrie! ( Eleanort már beleírtad, azért nem említettem)

Helyesírás: Egy hibát se találtam benne.

Összességében: 10/10. - Fantasztikus! Be fogok még hozzád nézni! ( Fel is iratkoztam!:D)

ui: Bocsi, hogy fehér a háttér, de csak így bírtam kirakni:D
ui2: Ma este jön a 3. rész!! :)
Dzsenifer:)xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése