2013. február 17., vasárnap

3. Chapter

..and I'm in love with you ~
Helló! Meghoztam a következő részt. Köszönöm az előzőhöz a komikat és a pipákat.:))x A következő szintén 3komi és legalább 800megtekintés után jön. Feliratkozókat is szívesen fogadok! Mint láthatjátok végre lett egy fejléce a blognak. Köszönet érte Petrényi Klaudiának :)<3 Jó olvasást. Komizzatok és pipáljatok:D Dzsenifer:)xx




Szörnyű fájdalom. Ezt érzem már napok óta. A fejem sajog, a végtagjaimat nem érzem. Próbálom kinyitni a szemeimet, de hiába túl gyenge vagyok hozzá. Eddig mindennap voltak bent nálam. A hangokból ítélve fiúk. De vajon kik lehetnek? Louis..neki felismerem a hangját, de a többinek nem. Most is itt vannak, hiszem hallom, ahogy az orvossal beszélnek.
- Mikor keltik már fel végre? - kérdezte idegesen Louis.
- Ha minden jól megy már ma este - mondta az orvos nyugtató hangon.

* Visszatekintés, Louis szemszöge *
Épp Eleanorral sétáltam London utcáin, mikor megcsörrent a telefonom.
- Ezt fel kell vennem - mondtam El-nek majd rányomtam a zöld gombra. Ő csak bólintott egy aprót.
- Hallo. Tessék? - szóltam bele a készülékbe.
- Jó napot. Mr. Tomlinson? - kérdezte egy rekedt férfihang.
- Igen, én vagyok - mondtam, bár utáltam ezt a megnevezést.
- Alice Greenfield-et kórházba szállítottuk, mivel elütötte egy autó. Sikerült stabilizálni az állapotát, de pár napig mesterséges kómában tartjuk. Kérem fáradjon be a kórházba - hadarta el gyorsan a mondandóját, majd el is köszönt. Pár percig fel sem fogtam mit mondott a doki.
- Mi történt? - kérdezte Eleanor.
- Alice.. kórházba került. Elütötte egy autó. Be kell mennünk hozzá - ismertettem Eleanorral a tervet, majd gyorsan fogtunk egy taxit és a kórház felé vettük az irányt.
- Áá, tudtam, hogy nem lett volna szabad ott hagynom ilyen állapotban - okoltam magam, miközben már a kórházi liftbe szálltunk be.
- Nyugodj meg Lou, minden rendben lesz - simított végig El a karomon.

Besétáltunk Alice kórtermébe, majd odahúztunk két kis széket az ágyához.
- Sajnálom, hogy ott hagytalak nem kellett volna - szorítottam meg a kezét, abban reménykedve, hogy meghall engem és megbocsájt.
- Gyönyörű húgod van - mondta El komolyan. Féltem Harry-től - nevette el a végét.
Még fél órát tölöttünk bent, és sikerült beszélnem Alice orvosával is, aki azt mondta 3-4 nap múlva fel fogják ébreszteni.

Alice szemszög

- Pár perc múlva magához tér - hallottam meg egy hangot. Szóval felébresztettek a mesterséges kómából. Újra próbáltam kinyitni a szemeimet, de még mindig nem ment. Sokadik próbálkozás után felnyitottam a szemhéjaimat. Olyan nehezek voltak, hogy alig bírtam nyitva tartani őket. Pár perc után körbe néztem a szobába és öt mosolygó arccal találtam magam szemben. Plusz ugye az orvos, na de ő sosem mosolyog.
- Meddig maradhatunk bent? - kérdezte Louis.
- Ne tartsák fel sokáig. Maximum egy óra - mondta a doki, majd ki is ment.
- Hogy vagy? - kérdezte Louis.
- Egész jól, de megtennéd, hogy bemutatnád ... - őszintén szólva frusztrált, hogy ennyi ismeretlen arc vesz körbe - a barátaidat.
- Harry vagyok, a jövendőbeli férjed - kezdte a bemutatkozást egy göndör hajú fiú. És akkor hirtelen villámként csapott le a felismerés, hisz ő volt az aki kifizette helyettem a taxit.
- Alice, de nem tervezem, hogy megházasodok, ja és köszi a múltkorit - villantottam felé egy mosolyt, már amennyire ilyenkor az ember képes mosolyogni. Louis furcsán nézett ránk, de Harry megértette miről van szó.
- Nincs mit - mondta egyszerűen.
- Zayn vagyok - mondta egy fekete hajú srác.
- Niall - mutatkozott be a szőke hajú fiú.
- Liam - mosolygott rám egy barna szemű srác.
- Hát, örülök, hogy megismertelek titeket - néztem körbe rajtuk.
- Mi is - mondták egyszerre.
Még vagy fél órát beszélgettünk, majd a fiúknak menni kellett, mivel lejárt a látogatási idő.
Az orvos azt mondta, ha minden jól megy éjszaka, holnap, legkésőbb holnap után már haza is engednek.
Haza...nos igen kíváncsi vagyok, milyen lesz az élet a srácokkal, meg hogy milyen házban laknak.
Asszem ha innen kiengednek akkor tényleg ideje új életet kezdenem.

Másnap reggel egész korán keltem. Vártam már, hogy hazamehessek. Nagyon, de nagyon utáltam a kórházakat. Elkezdtem összepakolni a cuccaimat, amiket Louis hozott be nekem, valamint felöltöztem. Egy virágmintás inget vettem fel egy szűkszárú nadrággal valamint egy vajszínű balerina cipőt. Lou kettőre jött értem. Aláírtam a szükséges papírokat, és végre elhagyhattam a kórházat.

Tíz-tizenöt perc kocsikázás után Louis leparkolt egy hatalmas ház előtt.
- Azta - csak ennyit tudtam kinyögni mikor kiszálltunk a fekete Range Rover-ből.
- Csukd be szád - nevetett a tesóm, majd kivette a sporttáskát amibe a cuccaim voltak, és elindult befelé.
- Nem jössz? - fordult vissza hozzám.
- Ja, de. Megyek már - futottam utána.
Kinyitotta az ajtót, majd beléptünk az előszobába, ott levetettük a cipőnket, én ledobtam a táskám.
- Gyere! - húzott be Lou a nappaliba. Minden olyan gyönyörű volt. Ahhoz képest, hogy öt fiú lakik itt, egész rend volt.
- Üdvözöllek az új otthonodban - vigyorgott rám Louis. Én csak boldogan átöleltem őt.
- És a ruháim meg minden..? - kezdtem volna bele, de félbeszakított.
- Eleanorral összepakoltuk azt amit találtunk, de ha valamit hiányolsz akkor bármikor elmehetünk érte.
- Oké, köszönöm. El-t mikor ismerhetem meg? - érdeklődtem.
- Holnap. Gyere, megmutatom a szobád - vezetett fel az emeletre.
- Ez lenne az - nyitott be a folyosó végén lévő szobába, ami Niall szobája mellett volt. Pakolj ki meg rendezkedj be, én addig csinálok kaját - hagyott ott Lou.
Fél órát pakolásztam, majd lementem a konyhába. A többiek is megérkeztek így együtt vacsoráztunk meg. Mikor mindenki végzett gondoltam segítek elpakolni.
- A-a - rázta meg a fejét Harry. Inkább feküdj le pihenni..mondjuk az én ágyamba - vigyorgott pimaszul.
- Harry - szólt rá Louis.
- Na jó, szerintem én felmentem aludni.
- Nem filmezel velünk? - kérdezte Niall.
- Majd máskor, kicsit elfáradtam már. Jó éjt! - köszöntem el a srácoktól.
- Ha félsz éjszaka, tudod hol a szobám - szólt utánam Harry. Én csak megforgattam a szemeimet, majd felmentem a lépcsőn, és a szobám felé vettem az irányt.

Nos, ennyi lenne:) Komizzatok és használjátok a "tetszik" ill. "nem tetszik" gombokat:)

9 megjegyzés:

  1. JJuujj immáádom *-* ♥ Siess kérlek a kövivel :DD

    VálaszTörlés
  2. szia! kész a kért kritikád: http://onceuponatime-critics.blogspot.hu/2013/02/23-kritika.html
    további sikeres blogolást kívánunk :)
    xx. Sz B

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Elkészült a kért kritika :)
    http://littlepiece-br.blogspot.hu/2013/03/critique10.html
    Ölel, Barbara <3

    VálaszTörlés
  4. már 1000 éve nem írtál nem szeretnél új részt hozni mert én nagyon imádtam ezt a blogot...:)

    VálaszTörlés